*דואר אלקטרוני או טלפון שדות חובה
כניסה לאזור האישי
עמוד הבית אודות בנק חברתי למה להצטרף איך להצטרף חדשות צור קשר Русский
 
אירוס - פרופיל חברה

אירוס (אגש"ח) היא אגודה הפועלת להקמת הבנק הקואופרטיבי הראשון בישראל - בנק שיהיה בבעלות לקוחותיו ושיפעל למענם. האגודה התגבשה ויצאה רשמית לדרכה בחודש דצמבר 2014, והיא מאגדת תחתיה אנשי בנקאות ופיננסים, אנשי חינוך, פעילים חברתיים, עורכי דין, רואי חשבון ועוד.

אגודת אירוס הוקמה על רקע ובהתאם למסקנות ועדת זקן לבחינת הגברת התחרותיות בענף הבנקאות ו-ועדת טרכטנברג לשינוי חברתי-כלכלי, ורואה ביוזמה להקמת הבנק אמצעי חשוב לשינוי המציאות הצרכנית הקיימת בענף המקומי. השאיפה היא להקים בנק חברתי יציב המספק שירות מצוין ללקוחותיו, בדומה לבנקים קואופרטיביים רבים הפועלים כיום ברחבי העולם.

בבסיס יוזמה זו ניצבת התפיסה לפיה כל אזרח ישראלי זכאי לשירותים בנקאיים איכותיים, אמינים, יעילים ומשתלמים יותר מאלו שהתרגל לקבל עד היום בתחום זה. תפיסה זו היא שמנחה את אנשי האגודה בכל צעד וצעד.

אלו הקווים המנחים המרכזיים שלפיהם יפעל הבנק העתיד לקום:

  • פעילות ארגונית שנעשית כל כולה למען לקוחות הבנק, מתוך כבוד והערכה
  • אספקת שירותים בנקאיים מקיפים, איכותיים ונגישים במחירים הוגנים
  • יושרה, שקיפות ועשייה ערכית
  • הקמת גוף דמוקרטי שבו לכל חבר אגודה מעמד שווה
  • הענקת הטבות ותנאים ייחודיים לחברי האגודה
  • קידום ותמיכה בעסקים קטנים ובינוניים
  • העמדת כלל השירותים הבנקאיים לטובת האזרח הישראלי.

העקרונות המנחים ייקבעו על ידי בנק ישראל ובהתאם לתהליך הרישוי וההקמה של אגודות בנקאיות בישראל. אנשי האגודה יישמו הנחיות אלו במלואן.

אנשי אירוס שואפים להקים בנק אשר ישים דגש על השירות הניתן לעסקים קטנים ובינוניים, המהווים את הבסיס היציב של הכלכלה הישראלית. כמו כן, נשאף להציע שירות איכותי וברמה גבוהה גם למשקי בית הנמצאים בפריפריה ולמגזרים אחרים המופלים כיום לרעה מצד הבנקים המסחריים.

הבנק שמקימה אגודת אירוס בימים אלו מיועד לשמש כאלטרנטיבה עבור הצרכן הישראלי הממוצע, אשר התרגל לקבל שירות לא מספק מהבנקים הגדולים. אנו נציע כלים, שירותים ומסלולים מיוחדים הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים - כלים שיותאמו לצורכיהם ויוצעו להם בהתאם לדרישותיהם הספציפיות. השירותים שיספק הבנק יתחשבו בראש ובראשונה בלקוחות עצמם ויבוצע מתוך דאגה אמיתית לכל לקוח ולקוח.

בימים אלו שוקדת אגודת אירוס על גיוס חברים חדשים, אשר יאפשרו לה להפוך בבוא העת לבנק של ממש - הבנק הקואופרטיבי הראשון בישראל. כל אזרח ישראלי העומד בדרישות תקנון האגודה יוכל לשמש חבר בה, וליהנות ממעמד שווה ומאותן הזכויות שמהן נהנים כל שאר החברים. ההצטרפות לאגודה מותנית ברכישת מנייה בסכום של 10,000 ש"ח.

 
 
עמוד הבית אודות בנק חברתי למה להצטרף איך להצטרף חדשות ועדכונים צור קשר חברי הקואופרטיב תנאי שימוש תנאים ותקנות
 
כל הזכויות שמורות 2015© אירוס אגש"ח בע"מ. האתר נבנה ע"י FREEBRUSH.NET   בניית אתרים
 
 
 
כניסה לאזור האישי
עמוד הבית אודות בנק חברתי למה להצטרף איך להצטרף חדשות צור קשר Русский