*דואר אלקטרוני או טלפון שדות חובה
כניסה לאזור האישי
עמוד הבית אודות בנק חברתי למה להצטרף איך להצטרף חדשות צור קשר Русский
 
דבר יו"ר

חברות וחברי אגודה יקרים,
שלום רב לכולם,

המשמעות של הקמת בנק חברתי חזקה הרבה יותר מעצם הקמתו בפועל.
בנק שבו אנשים יכולים לקבל הלוואות בתנאים מצוינים, אשראי מכובד ושירותים מתקדמים אחרים הוא דבר טוב ויפה - אך זהו רק חלק קטן מהחזון הגדול שלפיו אנחנו עובדים: החזון שיכתיב את מסלולו של בנק אירוס העתיד לקום.
בהסתכלות ארוכת טווח, חלק מחזון שלנו הוא להפוך לבנק השקעות שפועל להעלאת התשואה של החברים המשקיעים בו, ומציע לחברים נגישות מלאה לפרויקטים כלכליים, שכבודדים לא יכלו להיות שותפים בהם עד היום.
לכן הקמת בנק אירוס, עניין שעליו אנו עמלים במרץ גם בימים אלו, היא בראש ובראשונה בשורה: בשורה לאותם אנשים שללא הבנק שלנו לא יוכלו להתקדם כלכלית או להיות שותפים בפעילויות אשר יעלו אותם מעלה במדרג ההכנסות.

המשימה הראשונה שעומדת בפנינו כעת היא גיוס של אלפי חברים חדשים, ובמקביל - מציאת תכניות יזמוּת עסקיות בעלות פוטנציאל עסקי. ההיגיון מאחורי הרעיון הזה ברור: מיזמים עסקיים משותפים, שבהם ישקיע כל אחד מחברי הבנק סכום כסף מסוים, יאפשרו לכולנו להגיע בטווח הארוך להצלחות כלכליות מרשימות, כאלו שלא היינו יכולים להשיג כבודדים.
המהפכה שבה התחלנו תיצור ארגון שבו לכל אחד זכויות הצבעה שוות, זכות שווה להתקדם כלכלית וזכות להיות שותף בגוף עם ערך כלכלי.

השנתיים הבאות הן שנתיים חשובות, שבהן עלינו לעמוד בשורה של אתגרים, יעדים ומשימות. שבעה חברים חדשים (חלקם חדשים-ישנים) נבחרו לוועד האגודה, ולכולם מכנה משותף מרכזי: לפעול ולעשות בשטח, ולא לדבר בסיסמאות.
יחד נעשה הכול כדי להצליח בהמשך קידומה של האגודה אל עבר המטרה העיקרית שלנו: קבלת אישור להפעלת בנק קואופרטיבי בישראל.

בברכה,
אורי שמר.

 
 
עמוד הבית אודות בנק חברתי למה להצטרף איך להצטרף חדשות ועדכונים צור קשר חברי הקואופרטיב תנאי שימוש תנאים ותקנות
 
כל הזכויות שמורות 2015© אירוס אגש"ח בע"מ. האתר נבנה ע"י FREEBRUSH.NET   בניית אתרים
 
 
 
כניסה לאזור האישי
עמוד הבית אודות בנק חברתי למה להצטרף איך להצטרף חדשות צור קשר Русский