*דואר אלקטרוני או טלפון שדות חובה
כניסה לאזור האישי
עמוד הבית אודות בנק חברתי למה להצטרף איך להצטרף חדשות צור קשר Русский
 
כוכב חדש עולה בשמי ענף הבנקאות: אירוס - מקימת הבנק הקואופרטיבי הראשון בישראל

הדיבורים על יוקר המחייה, הדרישה למהפכה צרכנית, הרצון ליצור סביבה חברתית יותר והסטטיות של ענף הבנקאות - כל אלו דורשים את הקמתו של בנק חברתי, ובהקדם. נעים להכיר: אירוס, הבנק הקואופרטיבי הראשון בישראל הנמצא בהקמה

כבר שנים שמדברים כאן על הצורך בשינוי. מדברים על התחושה שאי אפשר להמשיך במציאות הצרכנית הקיימת, ועל החשיבות שבמציאת פתרונות שיהפכו את החיים בישראל לנוחים יותר, למשתלמים יותר ולהוגנים יותר.
מדברים - אך לא מתמקדים באחד הנושאים הבוערים ביותר: מצב ענף הבנקאות הישראלי, ענף שנותר סטטי מבחינה צרכנית עשורים רבים. רבים מדי.

כיום פועלות בישראל חמש קבוצות עיקריות אשר חולשות על הענף באופן כמעט מוחלט. המצב חמור כל כך, עד שרבים מהאזרחים בישראל כלל לא רואים בבנקאות ענף צרכני: הם מקבלים את המציאות, את המחירים ואת רמת השירות כפי שהם, ובטוחים שאין דרך לשנות זאת. מדוע? בעיקר משום שאין להם אלטרנטיבה.

המצב שבו נמצא כיום ענף הבנקאות הוא בעייתי, בכל דרך שנסתכל עליו. בין אם נשווה אותו למתרחש במדינות המתקדמות בעולם ובין אם נבצע את ההשוואה מול תחומים צרכניים אחרים, נבין כי נדרש שינוי דחוף: יש להכניס `למשחק` שחקן חדש שישנה את סדר הדברים. שילמד את האזרחים שאפשר גם אחרת.
לשם כך הוקמה האגודה השיתופית אירוס (אגש"ח), אשר עמלה בימים אלו על הקמת הבנק הקואופרטיבי הראשון בישראל.

כבר היום אפשר להצטרף - ומה אתכם?

האגודה הוקמה רשמית בחודש אוקטובר 2014, ומאז היא מרכזת את פעילותה בשני מישורים: הראשון - לעמוד בכל הקריטריונים אשר הציב לה בנק ישראל, כדי שתוכל להפוך ברבות הימים לבנק קואופרטיבי של ממש; השני - לגייס עוד ועוד חברים אשר יהפכו את האגודה לגוף חי ובועט, ויאפשרו לה לגייס את הכסף הדרוש לצורך הקמת הבנק ופעילותו.

החברים הרשומים באגודה כבר היום רכשו מניית חברוּת תמורת 10,000 ש"ח והפכו רשמית לחברים מן המניין. למעשה, כל מי שרוצה יכול כבר היום להצטרף לאגודה ולקחת חלק בהחלטותיה. בעתיד הנראה לעין אף תשיק האגודה מועדון חברים ייחודי, אשר יציע שלל מבצעים והטבות כדאיות לחבריה.
חברי אירוס מגיעים מכל שכבות האוכלוסייה ומכל המגזרים. תמצאו בין חבריה בעלי עסקים, עצמאיים, שכירים, זוגות צעירים, פנסיונרים, נושאי תפקידים בכירים, תושבי פריפריה, חקלאים, אנשי תעשייה, אקדמאים ועוד. האגודה מתנהלת כבר כעת בצורה שוטפת ובהתאם לעקרונות הברורים על פיהם מתבססים בנקים קואופרטיביים בכל רחבי העולם. מעל לכול נעשית פעילותה בצורה דמוקרטית, לטובת חברי האגודה ולמענם.

אגודת אירוס שואפת להקים בנק קואופרטיבי שיציע לחבריו וללקוחותיו שירות שקוף, אמין והוגן. משאבי הבנק יושקעו בראש ובראשונה בחברים ובלקוחות עצמם, דבר המתאפשר הודות ליתרון צרכני גדול לעומת הבנקים הגדולים הפועלים בישראל כיום: פעילות ללא כל כוונת רווח.
הבנק העתיד לקום יציע שירותים רבים בתנאים טובים לכל חבריו, ויפנה משאבים רבים למגזרים שאינם נמצאים `באור הזרקורים`, כדוגמת תושבי הפריפריה ובעלי העסקים הקטנים. כך נוכל לא רק לשפר את השירות הבנקאי הניתן לכלל האזרחים, אלא גם לחזק את הכלכלה ואת המשק הישראלי.

בדרכים אלו מקווים אנשי האגודה להעמיד אלטרנטיבה ראויה ולשנות את המציאות הקיימת בענף הבנקאות מבחינה צרכנית. הקמתו של הבנק הקואופרטיבי תשנה בוודאות את מפת הענף - ובידיכם הכוח להביא לשינוי הזה. הצטרפו אלינו עוד היום וקחו חלק במהפכה הצרכנית החשובה ביותר של העת הנוכחית.

הצטרפות לאגודת אירוס

 
חג שמח

19/09/2017
ראש השנה שמח לכולם!

קרא המשך

המפקחת החדשה על נותני שירותים פיננסיים: הממונה על שוק ההון, דורית סלינגר

07/03/2017
באחרונה עודכן חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, והוא קובע כי נושא השירותים הפיננסיים בישראל יעבור לתחום אחריותה של הממונה על שוק ההון, הביטוח והחיסכון

קרא המשך

כרטיסי מועדון אירוס של ישראכרט

24/08/2016
רואה חשבון שלמה מדלה קיבל את כרטיס הראשון

קרא המשך

חברי האגודה ממשיכים ליהנות: 10% הנחה להופעתה של הזמרת האמריקאית בת` הארט!

18/05/2016
חברי אגודת אירוס ממשיכים ליהנות מהטבות להופעות נהדרות: כל חבר קואופרטיב אשר ירכוש כרטיס להופעתה של זמרת הבלוז והסול בת` הארט, בהנחה של 10%!

קרא המשך

רק לחברי האגודה: 50% הנחה להופעת הג`אז של DUKE ELLINGTON ORCHESTRA

10/05/2016
חדשות מעולות לחובבי הג`אז מבין חברי אגודת אירוס: כל חבר קואופרטיב אשר ירכוש כרטיס להופעת הג`אז של DUKE ELLINGTON ORCHESTRA יזכה ב-50% הנחה!

קרא המשך

נבחרו שבעת חברי הוועד החדשים של אגודת אירוס; היו"ר הטרי: אורי שמר

10/03/2016
חברי הוועד החדשים נבחרו באסיפת האגודה האחרונה, ונפגשו לישיבת עבודה ראשונה ביום חמישי האחרון, 10.3.2016

קרא המשך

כוכב חדש עולה בשמי ענף הבנקאות: אירוס - מקימת הבנק הקואופרטיבי הראשון בישראל

30/01/2016
הדיבורים על יוקר המחייה, הדרישה למהפכה צרכנית, הרצון ליצור סביבה חברתית יותר והסטטיות של ענף הבנקאות - כל אלו דורשים את הקמתו של בנק חברתי, ובהקדם. נעים להכיר: אירוס, הבנק הקואופרטיבי הראשון בישראל הנמצא בהקמה

קרא המשך

בעקבות אישור הרשות לניירות ערך: אגודת `אירוס` יכולה להתחיל בגיוס הון ראשוני - ללא צורך בפרסום תשקיף

27/01/2016
האישור מאפשר לאגודה לגייס כספים הלכה למעשה, ומהווה צעד משמעותי וחשוב בדרך להקמת הבנק הקואופרטיבי הראשון בישראל

קרא המשך

צמיחה בנקאית-חברתית: על עלייתם ועל יתרונותיהם של הבנקים הקואופרטיביים ברחבי העולם

12/01/2016
ענף הבנקאות בישראל סובל, כידוע, מריכוזיוּת רבה ומהיעדר תחרות אמיתית. אחת הסיבות לכך היא היעדרותם מהמפה של הבנקים הקואופרטיביים. האם זוהי המציאות גם בבנקאות העולמית?

קרא המשך

ארכיון
 
 
עמוד הבית אודות בנק חברתי למה להצטרף איך להצטרף חדשות ועדכונים צור קשר חברי הקואופרטיב תנאי שימוש תנאים ותקנות
 
כל הזכויות שמורות 2015© אירוס אגש"ח בע"מ. האתר נבנה ע"י FREEBRUSH.NET   בניית אתרים
 
 
 
כניסה לאזור האישי
עמוד הבית אודות בנק חברתי למה להצטרף איך להצטרף חדשות צור קשר Русский